Secretară – Intermedieri auto

nespecificat

Intermedieri auto

DESCRIEREA COMPANIEI:

Companie privată din domeniul import / vânzare-cumpărare auto noi și rulate – Parc Vânzări Auto, recrutează o persoană pentru funcția de SECRETARĂ.

CERINȚE:

  • Bune cunoștințe de operare PC (Microsoft, Excel, Word);
  • Cunoștințe contabilitate primară;
  • Cunoștințe limba engleză;
  • Cunoștințe minime în domeniul auto, persoană foarte bine organizată, responsabilă, dinamică, serioasă.

 

RESPONSABILITĂȚI ȘI BENEFICII:

  • Îndeplinire activități de contabilitate primară;
  • Întocmire și gestionare dosare – întocmire adeverințe;
  • Întocmire contracte de închiriere auto, acte adiționale, decizii, împuterniciri, asigurări auto;
  • Îndeplinirea activităților zilnice de secretariat;
  • Preluarea și direcționarea apelurilor telefonice;
  • Primirea vizitatorilor și anunțarea persoanelor de contact din societate;
  • Organizarea corespondenței (poștă, curier, e-mail);
  • Copiere / redactare / tehnoredactare diferite materiale;
  • Elaborarea și redactarea documentelor și situațiilor cerute de management;
  • Alte activități specifice de secretariat.

CV-urile se transmit pe adresa: premiumcta@yahoo.com.

Pentru informații suplimentare:0722 211 520.

Aplica

captcha